PTD Partner

WSPÓŁPRACA

GLOVO

Glovo – aplikacja hiszpańskiego startupu pozwalająca zamówić dosłownie wszystko, począwszy od jedzenia z restauracji, leków bez recepty, codziennych zakupów, skończywszy na indywidualnych zamówieniach. Średni czas dostawy w Glovo mieści się w przedziale 30-45 minut. Platforma założona w 2015 roku w Barcelonie. W Polsce działa od 2019 roku, sukcesywnie powiększając obszar swojego działania.

 

WARUNKI JAKIE MUSZĘ SPEŁNIĆ?

  1. Ukończone 18 lat
  2. Pojazd (rower, skuter, samochód)
  3. Smartfon z dostępem do Internetu
  4. Ukończone szkolenie
  5. Podpisana umowa z Partnerem
  6. Dowód osobisty, paszport
  7. Zdjęcie profilowe

ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY

1.

ZAREJESTRUJ SIĘ
NA PTDPARTNER.PL

Zarejestruj się na ptdpartner.pl
i uzupełnij dane osobowe.

2.

PODPISZ ONLINE UMOWY

Podpisz online niezbędne umowy do rozpoczęcia współpracy.

3.

ZAREJESTRUJ SIĘ
W GLOVO

Zarejestruj się w Glovo korzystając
z podanego linku: Rejestracja Glovo.

4.

PRZEJDŹ SZKOLENIE

Przejdź szkolenie online, które otrzymasz
na swoją skrzynkę mailową.

5.

WYPEŁNIJ FORMULARZ

Wypełnij formularz zgłoszeniowy z danymi osobowymi, który otrzymasz w kolejnym mailu.

6.

DODAJ UMOWĘ

Wybierz z listy partnerów PTD Partner i dodaj podpisaną umowę zlecenie.

7.

OCZEKUJ NA
INFORMACJĘ

Oczekuj na informację od pracownika Glovo, w celu weryfikacji danych i ustalenia miejsca wysyłki materiałów.

8.

ZAPOZNAJ SIĘ Z  INSTRUKCJĄ

Po otrzymaniu materiałów zapoznaj się z instrukcjami. Aktywuj kartę Adyen. Link został wysłany na maila.

9.

RUSZAJ W MIASTO

Jeżeli aktywacja konta przebiegła pomyślnie, w kalendarzu aplikacji rezerwuj godziny w, których chcesz pracować – RUSZAJ W MIASTO.

POWODZENIA!

1.

ZAREJESTRUJ SIĘ
NA PTDPARTNER.PL

Zarejestruj się na ptdpartner.pl
i uzupełnij dane osobowe.

2.

PODPISZ ONLINE UMOWY

Podpisz online niezbędne umowy do rozpoczęcia współpracy.

3.

ZAREJESTRUJ SIĘ
W GLOVO

Zarejestruj się w Glovo korzystając
z podanego linku: Rejestracja Glovo.

4.

PRZEJDŹ SZKOLENIE

Przejdź szkolenie online, które otrzymasz
na swoją skrzynkę mailową.

5.

WYPEŁNIJ FORMULARZ

Wypełnij formularz zgłoszeniowy z danymi osobowymi, który otrzymasz w kolejnym mailu.

6.

DODAJ UMOWĘ

Wybierz z listy partnerów PTD Partner i dodaj podpisaną umowę zlecenie.

7.

OCZEKUJ NA
INFORMACJĘ

Oczekuj na informację od pracownika Glovo, w celu weryfikacji danych i ustalenia miejsca wysyłki materiałów.

8.

ZAPOZNAJ SIĘ Z  INSTRUKCJĄ

Po otrzymaniu materiałów zapoznaj się z instrukcjami. Aktywuj kartę Adyen. Link został wysłany na maila.

9.

RUSZAJ W MIASTO

Jeżeli aktywacja konta przebiegła pomyślnie, w kalendarzu aplikacji rezerwuj godziny w, których chcesz pracować – RUSZAJ W MIASTO.

POWODZENIA!