PTD Partner

FAQ APLIKACJE

  • 1. Co to jest Bolt Food?

    Bolt Food to aplikacja dzięki której klienci mają możliwość zamawiania potraw z ulubionych restauracji za pomocą jednego kliknięcia. Usługa wystartowała w Estonii w marcu 2019 roku. W Polsce dostępna od 2020 roku.

  • 2. Dostawcy Bolt Food

    Dostawcy są niezależnymi profesjonalistami, którzy łączą się z platformą Bolt Food. Korzystając ze smartfona i własnego pojazdu, pomagają w sprawnej realizacji dostaw z lokalnych restauracji.

  • 3. Warunki rozpoczęcia współpracy
    1. 1. Ukończone 18 lat
    2. 2. Pojazd (rower, skuter, samochód)
    3. 3. Smartfon z dostępem do Internetu
    4. 4. Torba termiczna
    5. 5. Komunikacja w języku polskim lub angielskim
    6. 6. Dowód osobisty, paszport
    7. 7. Zdjęcie profilowe
  • 4. Rejestracja
    1. 1. Zarejestruj się na ptdpartner.pl i uzupełnij dane osobowe.
    2. 2. Wygeneruj i zaakceptuj niezbędne umowy potrzebne do rozpoczęcia współpracy.
    3. 3. Zarejestruj się w Bolt Food korzystając z podanego linku: Rejestracja Bolt Food.
    4. 4. Zapoznaj się z prezentacją i przydatnymi informacjami dla dostawców: Prezentacja.
    5. 5. Przejdź test wiedzy korzystania z aplikacji Bolt Food.
    6. 6. Pobierz aplikację Bolt Courier na swojego smartfona.
    7. 7. Potrzebujesz torby termicznej, zgłoś nam swoją prośbę mailem.
    8. 8. Posiadasz torbę termiczną, możesz jej używać jest akceptowana przez Bolt Food.
    9. 9. Jeżeli aktywacja konta przebiegła pomyślnie Ruszaj w miasto.
  • 5. Prezentacja

    Przejdź test wiedzy korzystania z aplikacji dla dostawców Bolt Food. Nie śpiesz się, od jego wyniku zależy czy Twoje konto zostanie aktywowane.

  • 6. Test
  • 7. Aktywacja konta
  • 8. Materiały do pracy

    Potrzebujesz torby termicznej, zgłoś nam swoją prośbę mailem. Po otrzymaniu torby Bolt Food odliczy depozyt od Twojej pierwszej wypłaty.
    Torbę również możesz kupić używaną z rynku wtórnego: Facebook, OLX, Allegro.

  • 9. Kontakt z zespołem Bolt Food
    • Sprawy dotyczące zamówień albo wymagające natychmiastowej interwencji należy zgłaszać poprzez chat na żywo w aplikacji.
    • Sprawy dotyczące ogólnych pytań i rozliczeń należy załatwiać drogą mailową pod adresem poland-food@bolt.eu
  • 10. Kanał informacyjny

    Bolt Food posiada swój kanał informacyjny na Telegramie. Dzięki niemu uzyskasz dostęp do aktualności, bonusów, porad jak zwiększyć swoje zarobki. Zarejestruj się używając swojego numeru telefonu. Znajdź kanał: bfwaw.

  • 11. Godziny pracy

    Dostawy możesz realizować 7 dni w tygodniu od 10:00 – 23:00.

  • 12. Rozliczenie Bolt Food

    Rozliczenia Bolt Food realizowane są co tydzień w każdy poniedziałek.

  • 13. VAT Bolt Food

    Firma Bolt Food stosuje podatek VAT odwrócony. W związku z tym jesteśmy zobowiązani pobierać 23% podatku VAT od kwoty brutto.

  • 14. Pomoc w Bolt Food

    Jeżeli masz problem odnośnie aplikacji Bolt Food i potrzebujesz pomocy skorzystaj: Pomoc Bolt Food.

  • 15. Zakończenie współpracy

    Jeżeli zdecydowałeś się zakończyć z nami współpracę -wypowiedzenie umowy zlecenie prześlij nam na adres email: biuro@ptdpartner.pl; wzór wypowiedzenia znajdziesz w zakładce Dokumenty.
    Ważne: Umowa najmu nie wymaga wypowiedzenia, przestaje obowiązywać wraz z przesłaniem wypowiedzenia umowy zlecenie.

  • 1. Co to jest Uber Eats?

    Uber Eats platforma do zamawiania jedzenia z Twoich ulubionych restauracji. Działa od 2014 roku w holdingu popularnej aplikacji Uber.

  • 2. Dostawcy Uber Eats

    Dostawcy są niezależnymi profesjonalistami, którzy łączą się z platformą Uber Eats. Korzystając ze smartfona i własnego pojazdu, pomagają w sprawnej realizacji dostaw z lokalnych restauracji.

  • 3. Warunki rozpoczęcia współpracy
    1. 1. Ukończone 18 lat
    2. 2. Pojazd (rower, skuter, samochód)
    3. 3. Smartfon z dostępem do Internetu
    4. 4. Torba termiczna
    5. 5. Dowód osobisty, paszport
    6. 6. Prawo jazdy (w przypadku samochodu oraz  wymagających tego skuterów)
    7. 7. Dowód rejestracyjny pojazdu z ważnym przeglądem technicznym (w przypadku samochodu)
    8. 8. Zdjęcie profilowe
  • 4. Rejestracja
    1. 1. Zarejestruj się na ptdpartner.pl i uzupełnij dane osobowe.
    2. 2. Wygeneruj i zaakceptuj niezbędne umowy potrzebne do rozpoczęcia współpracy.
    3. 3. Zarejestruj się w Uber Eats korzystając z podanego linku: Rejestracja Uber Eats.
    4. 4. Pobierz aplikację Uber Driver dla dostawców.
    5. 5. Poinformuj nas o chęci dołączenia do floty: tutaj.
    6. 6. Zaakceptuj zaproszenie w swojej aplikacji Uber Driver.
    7. 7. Zakup torbę do dostaw korzystając ze sklepu: Uber Sklep.
    8. 8. Po zakupieniu torby dokonaj aktywacji konta: Aktywacja Konta.
    9. 9. Jeżeli aktywacja konta przebiegła pomyślnie                              Ruszaj w miasto.
  • 5. Aktywacja konta

    Po zakupieniu torby dokonaj uruchomienia konta: Aktywacja Konta.
    Zaakceptowanie konta dostawcy Uber Eats nie powinno zająć dłużej niż 72 godziny w dni robocze.

  • 6. Dlaczego mój dokument w aplikacji nie został zaakceptowany?

    Zdjęcia dokumentów dodawane w aplikacji Uber Eats muszą być wyraźne, kolorowe, a na zdjęciach muszą być widoczne cztery rogi Twojego dokumentu. Odrzucane są zdjęcia czarno – białe, ksero, rozmazane i nieczytelne.

  • 7. Materiały do pracy

    Materiały w postaci torby termicznej do pracy możesz zakupić w sklepie: Uber Sklep
    Po zakupie i odebraniu torby będzie już Twoją własnością – nie ma możliwości jej zwrotu.
    Torbę możesz kupić używaną z rynku wtórnego: Facebook, OLX, Allegro.

  • 8. Kontakt z zespołem Uber Eats
    • Telefoniczny poniedziałek – piątek 9:00 – 17:00
      Kontakt: 22 104 20 08
    • Zakładka pomoc w aplikacji Uber Driver
    • Strona internetowa help.uber.com
  • 9. Godziny pracy

    Dostawy możesz realizować 7 dni w tygodniu od 11:00 – 23:00.

  • 10. Rozliczenia Uber Eats

    Rozliczenie Uber Eats realizowane są co tydzień w każdy poniedziałek.

  • 11. Vat Uber Eats

    Firma Uber Eats stosuje podatek VAT odwrócony. W związku z czym jesteśmy zobowiązani pobierać 23% podatku VAT od kwoty brutto.

  • 12. Co to są mnożniki w Uber Eats?

    Mnożnik to nic innego jak tzw. zwiększony przychód. Dostawcy, którzy otrzymali zamówienie z restauracji, które znajdowało się w ich strefie mnożnika 1.3, zamiast otrzymać za takie zamówienie 10 zł otrzymają 10*1.3 czyli 13 zł.

  • 13. Czat dla dostawców

    Czat na żywo służy do rozwiązywania tylko problemów z bieżącymi zamówieniami. Jest to najszybszy kontakt z Uberem, dostępny w aplikacji Pomoc. Aby przyspieszyć cały proces komunikacji z działem wsparcia napisz od razu numer zamówienia lub restaurację, którego dotyczy problem.

  • 14. Pomoc Uber Eats

    Jeżeli masz problem odnośnie aplikacji Uber Eats skorzystaj: Pomoc Uber Eats.

  • 15. Zakończenie współpracy

    Jeżeli zdecydowałeś się zakończyć z nami współpracę, po otrzymaniu wszystkich należnych środków wypowiedz umowę na panel.ptdpartner.pl

    Ważne: Umowa najmu nie wymaga wypowiedzenia, przestaje obowiązywać wraz z wypowiedzeniem umowy zlecenie.

  • 1. Co to jest Glovo?

    Glovo to aplikacja mobilna umożliwiająca zamówienie jedzenia, zakupów czy usługi kurierskiej działającej w obrębie miasta. Glovo jest więc rozbudowaną wersją zakupów z dowozem.

  • 2. Dostawcy Glovo

    Dostawcy są niezależnymi profesjonalistami, którzy łączą się z platformą Glovo. Korzystając ze smartfona i własnego pojazdu, pomagają w sprawnej realizacji różnych zadań.

  • 3. Warunki rozpoczęcia współpracy
    1. 1. Ukończone 18 lat
    2. 2. Pojazdu (rower, skuter, samochód)
    3. 3. Smartfon z dostępem do Internetu
    4. 4. Ukończone szkolenie
    5. 5. Umowa z Partnerem
    6. 6. Dowód osobisty, paszport
    7. 7. Zdjęcie profilowe
  • 4. Zmiana dotychczasowego partnera

    Jeżeli Twoja współpraca z obecnym partnerem rozliczeniowym z jakiś powodów nie jest dla Ciebie satysfakcjonująca i chciałbyś rozpocząć współpracę z nami wystarczy przesłać taką informację wchodząc w link tutaj.

  • 5. Szkolenie

    Szkolenie online otrzymasz na swoją skrzynkę mailową podczas rejestracji. Jeżeli chciałbyś się z nim powtórnie się zapoznać -znajdziesz je tu: Szkolenie

  • 6. Rejestracja
    1. 1. Zarejestruj się na ptdpartner.pl, uzupełnij dane osobowe.
    2. 2. Wygeneruj i zaakceptuj niezbędne umowy potrzebne do rozpoczęcia współpracy.
    3. 3. Zarejestruj się w Glovo korzystając z podanego linku: Rejestracja Glovo.
    4. 4. Przejdź szkolenie online, które otrzymasz na swoją skrzynkę mailową.
    5. 5. Wypełnij formularz zgłoszeniowy z danymi osobowymi, który otrzymasz w kolejnym mailu.
    6. 6. Wybierz z listy partnerów PTD Partner i załącz podpisaną umowę zlecenie.
    7. 7. Oczekuj na informację od Glovo, w celu weryfikacji danych i ustalenia miejsca wysyłki materiałów.
    8. 8. Po otrzymaniu materiałów do pracy, należy zapoznać się z instrukcją aktywacji konta i informacjami przesyłanymi mailowo.
    9. 9. Jeżeli aktywacja konta przebiegła pomyślnie, w kalendarzu aplikacji rezerwujesz godziny, w których chcesz pracować. Ruszaj w miasto.
  • 7. Instrukcja rejestracji Glovo

    Pełen proces rejestracji Glovo znajdziesz tutaj.

  • 8. Aktywacja konta

    Aktywacja konta dostawcy Glovo może potrwać od 1 do 21 dni. Aktywacja konta dostawcy jest uzależniona od aktualnego zapotrzebowania na dane miasto. Aktualne zapotrzebowanie znajdziesz poniżej. Jeżeli otrzymałeś już ekwipunek, pierwszym krokiem jest zapoznanie się z instrukcjami które znajdziesz na mailu. Kolejnym krokiem jest aktywacja karty Adeyn (indywidualny link został wysłany na maila).

    • Kod pin znajdziesz w ostatniej zakładce w aplikacji po zalogowaniu.
    • Dane do logowania to: login: adres e-mail podany przy rejestracji, hasło: glovo1234.
    • Logowanie do aplikacji jest możliwe dopiero po poprawnym zarejestrowaniu karty Adyen!
  • 9. Dlaczego nie mogę zalogować się do aplikacji?
    • Upewnij się że aktywowałeś swoje konto (sprawdź powyżej).
    • Założenie konta może potrwać do 2 dni roboczych po ukończeniu formularza aktywacji.
    • Upewnij się czy masz prawidłową wersję aplikacji (aplikacja powinna być ściągnięta z tego linku, dla odpowiedniego urządzenia).
  • 10. Materiały do pracy

    Materiały jakie otrzymasz do pracy to:

    • Plecak termiczny nadający się do przewożenia żywności
    • Karta przedpłacona Glovo
    • Powerbank/przenośna bateria
    • Uchwyt na telefon

    Sprzęt zostanie wysłany na adres podany podczas rejestracji konta dostawcy Glovo. Kaucja za materiały to 120 zł, zostanie ona odliczona od przychodu dostawcy uzyskanego na aplikacji w pierwszych dwóch okresach rozliczeniowych w Glovo. Przesyłkę dostarczy firma DPD. Prosimy o cierpliwość. 

  • 11. Nie otrzymałeś Karty Adyen do aktywacji?

    Jeśli nie otrzymałeś Karty Adyen razem z wyposażeniem możesz zamówić kartę tutaj.

  • 12. Kontakt z zespołem Glovo
    • Kontakt dotyczące zamówień albo wymagające natychmiastowej interwencji należy zgłaszać poprzez chat online w aplikacji.
    • Kontakt poprzez formularz gdy nie masz dostępu do aplikacji Kontakt Glovo.
    • Sprawy dotyczące rejestracji i dokumentów należy załatwiać drogą mailową pod adresem documents.poland@glovoapp.com
  • 13. Godziny pracy

    Dostawy możesz realizować 7 dni w tygodniu od 08:00 – 24:00.

  • 14. Jak mogę rezerwować bloki czasowe?

    Kalendarz jest otwierany dwa razy w tygodniu:

    • W poniedziałki/wtorki od godziny 16:00 do 20:00 można rezerwować bloki czasowe na czwartek – niedziela.
    • W czwartki/piątki od godziny 16:00 do 20:00 można rezerwować bloki czasowe na poniedziałek – środa.

    W aplikacji dla kurierów możesz swobodnie rezerwować godziny pracy. Kalendarz najpierw otwiera się dla kurierów, którzy mają najwyższą punktację za doskonałość.

    Bloki czasowe oznaczone na biało to bloki dostępne, natomiast bloki oznaczone na szaro są już zapełnione. Wystarczy kliknąć dostępne bloki czasowe, w których chcesz współpracować, a ich kolor zmieni się na zielony, sygnalizując prawidłową rezerwację.

    Ważne: Postaraj się rezerwować godziny, w których będziesz dostępny do pracy. Bloków czasowych oznaczonych kłódką nie można anulować.

  • 15. Typy zamówień

    Klienci mogą składać trzy typy zamówień: Partner, Cokolwiek oraz Kurier.

    Partner
    Partnerami są obiekty, z którymi Glovo zawarło umowę o współpracy. Nie musisz tam za nic płacić – tylko odbierasz produkty i dostarczasz je pod adres wskazany przez klienta.

    Cokolwiek
    Klient pisze, czego potrzebuje, ewentualnie dodając adres sklepu lub innego obiektu. Ty kupujesz produkt w obiekcie i płacisz przeznaczoną do zakupów kartą a następnie dostarczasz klientowi.

    Kurier
    Klient chce nadać przesyłkę z jednego miejsca w drugie. Twoje zadanie polega po prostu na odebraniu i dostarczeniu przesyłki. Klient może się znajdować w miejscu odbioru lub miejscu dostawy.

  • 16. Wynik doskonałość

    Wynik doskonałości pomaga określić reputację Glovera jako niezależnego usługodawcy na podstawie takich kryteriów jak oceny klientów, zamówienia realizowane w godzinach wysokiego zapotrzebowania wskazanych przez partnerów

  • 17. Problem z wynikiem doskonałości

    Jeżeli uważasz, że Twój wynik doskonałości źle się nalicza poinformuj o tym poprzez formularz Glovo który znajduje się tutaj.

  • 18. Rozliczenia w Glovo

    Rozliczenia w Glovo realizowane są co dwa tygodnie.

  • 19. Jak czytać rozliczenia w Glovo?

    Opłata za zamówienia – wartość jaką kurier zarobił w danym okresie rozliczeniowym za zamówienia.

    Stawka gwarantowana – różnica pomiędzy stawką gwarantowaną w Twoim mieście, a opłatą za zamówienia dla każdej godziny.

    Bonus – zgodny z jego warunkami w Twoim mieście (UWAGA! bonus za program poleceń jest automatycznie doliczany do opłaty za zamówienie).

    Zaliczka w gotówce – suma codziennych zaliczek na poczet wynagrodzenia.

    Wypłata w gotówce – gotówka zarobiona 2/3 dni po danym okresie rozliczeniowym, którą trzeba dodać do minionego okresu rozliczeniowego.

    Różnica na karcie Bankable – różnice spowodowane płatnością w złej walucie (EUR,GBP), reszty z wypłat z bankomatu, płatność kartą za zamówienie u naszych Partnerów, płatność kartą za zamówienia, gdzie metodą płatności była gotówka itd.

    Opłata za materiał – koszt wyposażenia Glovo.

    Opłata za platformę – koszt korzystania z aplikacji Glover (może różnić się w zależności od Partnera).

    Inne wyrównania – bonusy lub inne korekty systemowe/techniczne oraz obciążenia/dodatki wynikające z indywidualnych przypadków.

    Kwota do zapłaty – Twoje wynagrodzenie (bez uwzględnienia podatków i opłaty dla Partnera).

  • 20. Gotówka w Glovo

    Jedną z metod płatności za zamówienia jest gotówka. Pozwala to nam dotrzeć do większej liczby Klientów oraz zwiększa Twoje szanse na otrzymanie napiwku przy oddaniu zamówienia.

    Gdy dostajesz pieniądze od Klientów – saldo rośnie. Jego stan zmniejsza się natomiast, gdy płacisz w sklepach za zakupy lub wydajesz resztę Klientom. Warto przygotować się właśnie na wydawanie reszty i posiadanie przy sobie rozmienionych pieniędzy na drobniejsze kwoty.

    Optymalne saldo gotówkowe Glovera powinno wynosi 70 zł. Jeśli pod koniec dnia jest ono większe, to otrzymasz powiadomienie z aplikacji o konieczności wypłaty dla siebie pieniędzy na poczet swojego wynagrodzenia. Podana kwota należy już do Ciebie i zostanie odjęta od przelewu za cały okres rozliczeniowy.

  • 21. Rozbieżności w gotówce Glovo

    Rozbieżności pobranej gotówki z Glovo wynikają z faktu, że rozliczenie dostaw jest od niedzieli do niedzieli, natomiast gotówki -od wtorku do wtorku.

    Jeżeli w okresie dwóch tygodni między niedzielami zarobisz 1000 zł za dostawy i pobierzesz 250 zł w gotówce – a w poniedziałek i wtorek po zakończonym tygodniu pobierzesz 50 zł gotówki – to w rozliczeniu pojawi się kwota 300 zł, a nie 250 zł.

  • 22. VAT w Glovo

    Podane w aplikacji kwoty są kwotami netto. Glovo jest płatnikiem podatku VAT w Polsce, w związku z czym to Glovo płaci 23% VAT od przewozu rzeczy – dostawca nie jest nim obciążany.

  • 23. Glovo ubezpieczenie w przypadku kolizji

    Szczegóły darmowego ubezpieczenia znajdziesz tutaj.

  • 24. Pomoc w Glovo

    Jeżeli masz problem odnośnie aplikacji Glovo albo potrzebujesz przydatnych informacji odnośnie pracy dostawcy Glovo skorzystaj: Poradnik Glovo.

  • 25. Zakończenie współpracy

    Jeżeli zdecydowałeś się zakończyć z nami współpracę, po otrzymaniu wszystkich należnych środków wypowiedz umowę na panel.ptdpartner.pl

    Ważne: Umowa najmu nie wymaga wypowiedzenia, przestaje obowiązywać wraz z wypowiedzeniem umowy zlecenie.

  • 1. Co to jest Stuart?

    Stuart jest przodującą w Europie platformą logistyczną, łączącą przedsiębiorców wszystkich branż z flotą niezależnych, geolokalizowanych kurierów. Dzięki Stuart każdy biznes może dostarczać produkty szybko i efektywnie.

  • 2. Dostawcy Stuart

    Dostawcy są niezależnymi profesjonalistami, którzy łączą się z platformą Stuart. Korzystając ze smartfona i własnego pojazdu, pomagają w sprawnej realizacji dostaw z lokalnych restauracji.

  • 3. Warunki rozpoczęcia współpracy
    1. 1. Ukończone 16 lat
    2. 2. Pojazd (rower, skuter, samochód)
    3. 3. Smartfon z dostępem do Internetu
    4. 4. Ukończone szkolenie
    5. 5. Podpisana umowa z Partnerem
    6. 6. Dowód osobisty, paszport
    7. 7. Zdjęcie profilowe
  • 4. Rejestracja
    1. 1. Zarejestruj się na ptdpartner.pl, uzupełnij dane osobowe.
    2. 2. Wygeneruj i zaakceptuj niezbędne umowy potrzebne do rozpoczęcia współpracy.
    3. 3. Zarejestruj się jako dostawca na stronie: Rejestracja Stuart
    4. 4. Pobierz aplikację Stuart dla dostawców.
    5. 5. Przejdź szkolenie online oraz wykonaj wszystkie konieczne kroki.
    6. 6. Zamów sprzęt.
    7. 7. Po otrzymaniu sprzętu, zaloguj się do wszystkich niezbędnych platform i ruszaj w drogę!
    8. 8. Instrukcja Rejestracja Stuart
  • 5. Aktywacja konta

    Proces uruchamiania konta kuriera w Stuart jest zależny od bieżącego zapotrzebowania i może trwać od kilku godzin do 7 dni roboczych.

  • 6. Materiały do pracy w Stuart

    Niezbędny sprzęt do pracy, tak jak torba i terminal, można nabyć online  na oficjalnej stronie lub odebrać w biurze po wcześniejszym kontakcie.

  • 7. Kontakt z zespołem Stuart

    Sprawy dotyczące zamówień albo wymagające natychmiastowej interwencji należy zgłaszać poprzez chat na żywo w aplikacji.

    Sprawy dotyczące ogólnych pytań i rekrutacji należy załatwiać drogą mailową pod adresem rekrutacja@stuart.com

     

  • 8. Godziny pracy

    7 dni w tygodniu od godziny 08:00 aż do 24:00.

    Pracując dla Stuart, kurierzy mają elastyczność co do godzin pracy, decydując samodzielnie, kiedy chcą realizować dostawy.

  • 9. Rozliczenia Stuart

    Płatności dla kurierów są ustalane w zależności od rodzaju transportu i odległości zlecenia. Rozliczenia są przeprowadzane co tydzień.

  • 11. VAT Stuart

    Podane w aplikacji kwoty są netto. Stuart jest płatnikiem podatku VAT w Polsce, w związku z czym to Stuart płaci 23% VAT od przewozu rzeczy. Dostawca nie jest nim obciążany.

  • 13. Zakończenie współpracy

    Jeżeli zdecydowałeś się zakończyć z nami współpracę, po otrzymaniu wszystkich należnych środków wypowiedz umowę na panel.ptdpartner.pl

    Ważne: Umowa najmu nie wymaga wypowiedzenia, przestaje obowiązywać wraz z wypowiedzeniem umowy zlecenie.

  • 1. Co to jest Xpress Delivery?

    Xpress Delivery – to platforma, w której realizujesz zlecenia dla klientów, partnerów z sektora e-commerce. Może to być dostawa małych paczek, zamówień z popularnych sklepów internetowych (np. CCC, Eobuwie, Intercars czy Iqos) lub np. realizacja zwrotów towarów do sklepów.

  • 2. Dostawcy Xpress Delivery

    Dostawcy Xpress Delivery, realizują zlecenia dla klientów naszych partnerów z sektora e-commerce Wszystkie zadania są jasno przedstawione w bazie wiedzy dla kurierów.

  • 3. Warunki rozpoczęcia współpracy
    1. 1. Ukończone 16 lat
    2. 2. Pojazd (rower, skuter, samochód)
    3. 3. Smartfon z dostępem do Internetu
    4. 4. Podpisana umowa powierzenia mienia
    5. 5. Podpisana umowa z Partnerem
    6. 6. Dowód osobisty, paszport
    7. 7. Zdjęcie profilowe
  • 4. Rejestracja
    1. 1 Zarejestruj się na ptdpartner.pl i uzupełnij dane osobowe.
    2. 2 Wygeneruj i zaakceptuj niezbędne umowy potrzebne do rozpoczęcia współpracy.
    3. 3 Zarejestruj się w Xpress Delivery korzystając z podanego linku: Rejestracja Xpress Delivery.
    4. 4 Zapoznaj się z przydatnymi informacjami dla dostawców: bazie wiedzy dla kurierów.
    5. 5 Uzupełnij dane i podpisz umowę powierzenia mienia.
    6. 6 Zaznacz w profilu współpracę poprze partnera podając nasz NIP 5792051753
    7. 7 Pobierz aplikację Xpress Delivery na swojego smartfona.
    8. 8 Jeżeli aktywacja konta przebiegła pomyślnie

    Ruszaj w miasto.

  • 5. Aktywacja Konta

    Aktywacja konta dostawcy zależy od akceptacji dokumentów i szybkości ukończenia rejestracji. Twoje konto może być aktywne nawet w 24h!

  • 6. Kontakt z zespołem Xpress Delivery
    • Telefoniczny Kontakt: 794-406-606
    • Zakładka pomoc w aplikacji Xpress Delivery
    • Strona internetowa https://xpress.delivery/
  • 7. Godziny pracy

    Godziny pracy w Xpress Delivery mogą być różne zależą one głownie od klientów i pracy partnerów. Aktualna lista klientów oraz godzin w jakich realizowane są zamówienia:

    • CCC – 9:00-20:00
    • Eobuwie – 9:00-22:00
    • Furgonetka – 8:00-20:00
    • Phillip Morris – 8:00-22:00
  • 8. Rozliczenia Xpress Delivery

    Rozliczenia Xpress Delivery realizowane są w dwóch okresach rozliczeniowych:

    • 1-15 dnia miesiąca.
    • 16-31 dnia miesiąca.

    Wypłata środków z aplikacji Xpress Delivery następuję do 2 tygodni po zamknięciu danego okresu rozliczeniowego.

  • 9. Vat Xpress Delivery

    Podane w aplikacji kwoty są netto. Xpress Delivery jest płatnikiem podatku VAT w związku z czym to Xpress Delivery płaci 23% VAT od przewozu rzeczy. Dostawca nie jest nim obciążany.

  • 10. Pomoc Xpress Delivery

    Jeżeli masz problem odnośnie aplikacji Xpress Delivery i potrzebujesz pomocy skorzystaj: Pomoc Xpress Delivery.

  • 11. Zakończenie współpracy

    Jeżeli zdecydowałeś się zakończyć z nami współpracę, po otrzymaniu wszystkich należnych środków wypowiedz umowę na panel.ptdpartner.pl

    Ważne: Umowa najmu nie wymaga wypowiedzenia, przestaje obowiązywać wraz z wypowiedzeniem umowy zlecenie.